تولید کننده قطعات آسانسور

مجموعه آمر فلز با سابقه ای درخشان تولید کننده قطعات آسانسور و ارسال آن به سراسر کشور می باشد

۳۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۰۸ ب.ظ

خرید بهترین آسانسور

خرید بهترین آسانسور


آیا می دانید  یکی از بهترین آسانسور های تولید شده توسط شرکت آمر فلز تولید می گردد ؟ آمر فلز تولید کننده انواع آسانسور و همچنین قطعات آسانسور می باشد با خرید آسانسور از آمر فلز از خدمات بپس از فروش نیز بهره مند شوید با ما در تماس باشید:

تلفن : 02146893204
واتس آپ : 09358987865  (ارتباط فقط از طریق واتس آپ)


 

خرید بهترین آسانسور

یکی از مهمترین مشکلات برخی سازندگان ساختمان انتخاب یک شرکت آسانسور مناسب و محصولی کیفی است.
قبل از هر گونه توضیحی که در ادامه خواهد آمد ، باید توجه داشت که اولین ملاک برای خرید آسانسور از یک شرکت آنست که آیا آن
شرکت دارای مجوز طراحی و مونتاژ معتبر از وزارت صنایع و معادن و نیز گواهی عضویت در سندیکای آسانسور میباشد یا خیر؟ همچنین ضروری است صحت و اعتبار مجوزها از سندیکای آسانسور استعلام گردد.
آسانسور دستگاهی است که پس از نصب در جلب یا عدم جلب رضایت مالکین و ساکنین یک ساختمان نقش بسزایی دارد. انتخاب درست یک شرکت و نیز انتخاب مشخصات فنی متناسب با نوع کاربری، موقعیت و نیز تعداد افراد ساکن در مجموعه یک موفقیت مهم برای سازندگان ساختمان محسوب می‌شود.
متأسفانه در مواردی مشاهده می شود سازندگان ساختمان، حتی برخی مهندسین مشاور دید اصولی و درست از آسانسور و انواع آن نداشته و همین عامل موجب انتخاب نادرست می‌شود. به چند نمونه از اشکالات موجود می‌توان اشاره نمود
الف- ساختمان با تعداد طبقات بالا و استفاده از تعداد کم آسانسور و یا سرعت پایین آسانسور
ب- عدم تناسب ظرفیت آسانسور با تعداد واحدهای موجود در ساختمان
ج- عدم تناسب آسانسور با بقیه مصالح استفاده شده در ساختمان ( به عنوان مثال خرید یک دستگاه آسانسور ارزان قیمت برای ساختمانی که دارای تجهیزات و امکانات گرانقیمت می‌باشد)
د- آسانسوری که به ظاهر کلیه سیستمهای مدرن در خرید آن لحاظ شده است دارای عملکرد خوبی نبوده و دائم خراب است.
امروز، آسانسور باید ابتدای کار در نظر گرفته و طراحی شود به اقتصادنیوز گفت: در انتخاب آسانسور باید از سویی ارتفاع، جمعیت ساکن و آنالیز ترافیک (کاربری) ساختمان را در نظر بگیرید و از سویی دیگر به کیفیت اجناس، نحوه نصب و کنترل کیفیت تجهیزات توجه داشته باشید.
زمانی می‌توان گفت آسانسور به‌درستی نصب‌شده که اتاقک آن هنگام حرکت کمترین تکانه و تنش‌های افقی و عمودی را داشته باشد و به‌اصطلاح روان حرکت کند. این مساله در مورد باز و بسته شدن درها هم صادق است.
اگر آسانسوری قطعات باکیفیت متوسط، اما نصب صحیح داشته باشد، بهتر و کاراتر از آسانسوری است که قطعات باکیفیت عالی دارد اما به درستی نصب نشده است. به یاد داشته باشید آسانسورهای ارزان‌قیمت عمر کوتاهی داشته و هزینه‌های زیادی را به مصرف‌کننده تحمیل می‌کنند.
این فعال ساختمانی در ادامه اظهار کرد: اولین ملاک برای خرید آسانسور از یک شرکت، این است که ببینید آیا آن شرکت مجوز طراحی و مونتاژ از وزارت صنایع و معادن و نیز گواهی عضویت در سندیکای آسانسور را دارد یا خیر؟ صحت و اعتبار مجوزها باید از سندیکا استعلام شود. این گواهی ثابت می‌کند که شرکت فروشنده در کلاس‌های آموزش مباحث مربوط به آسانسور شرکت کرده و موفق به دریافت این مجوزها شده و دارنده یک سری امتیازات است.
یکی دیگر از مهم‌ترین راه‌های تشخیص یک شرکت مناسب برای خرید، توجه به نمونه پروژه‌های انجام‌شده آن است، اگر کارفرمایان پروژه‌های قبل از کیفیت، خوش‌قولی در اجرا، رفتار و طرز برخورد عوامل شرکت و قیمت راضی بودند، شما هم می‌توانید روی آن شرکت حساب کنید. سایر موارد مانند سابقه تأسیس، تعداد پروژه‌ها، تعداد کارمندان و... هم درخور توجه هستند.
مواردی که در نصب و راه اندازی یک آسانسور بسیار پر اهمیت است عبارتند از:
1-    کیفیت اجناس
2-    کیفیت نصب
3-    کنترل کیفیت تجهیزات نصب شده

خرید بهترین آسانسور

انواع آسانسور

یروی محرکه در آسانسور کششی آسانسورها یک موتور الکتریکی است که معمولاً در بالای چاه آسانسور و در محلی به نام موتورخانه نصب‌شده است. روی فلکه این موتور تعدادی کابل فولادی یا به‌اصطلاح سیم به کسل وجود دارد که ازیک‌طرف به کابین آسانسور و از طرف دیگر به وزنه‌های آسانسور که درون قابی فلزی به نام قاب وزنه قرار دارند، متصل است.
آسانسور با موتور الکتریکی پمپ فشار روغن و جک هیدرولیک کار می‌کنند.
مزایای و معایبی آسانسور
حرکت نرم در استارت اولیه، خرابی و استهلاک بسیار کم، سهولت در عیب‌یابی و تعمیر، ایجاد آسانسورهای شیشه‌ای به دلیل حذف کادر وزنه و سیم به کسل، نیاز به سازه سبک، عدم نیاز به موتورخانه در پشت‌بام، ایجاد آسانسورهای باربر و سنگین با درجه بالا و همچنین تراز شدن دقیق آن در طبقات از مزایای این نوع آسانسور است و اما محدودیت در ارتفاع، کندی نسبی سرعت و قرارگیری در چاهک از معایبی است که می‌توان به آن اشاره کرد.
 آسانسور با زنجیر یا طناب فولادی آویزان شده و نیروی رانش به طریقی به‌غیراز اصطکاک به آن وارد می‌شود.
در این نوع آسانسورها قاب وزنه وجود ندارد. البته آسانسور نوع وینچی ابزاری نامناسب برای حمل انسان به‌حساب می‌آید و این سیستم صرفاً مخصوص حمل بار است.

آسانسور مغناطیسی

در این آسانسورها ریل‌ها و تجهیزات متصل شده روی دیوار چاه آسانسور با مغناطیس دائم نقش استاتور موتور و کابین آسانسور نقش روتور را ایفا می‌کنند.
بااتصال جریان برق به استاتور، میدان مغناطیسی ایجاد و به روتور القا می‌شود. میدان مغناطیسی ایجاد شده در نقاطی قطع و با القای جریان برق به‌وسیله سیم‌پیچ‌های استاتور، سیم‌ پیچ‌های تعبیه‌شده روی روتور باردار شده و کابین به حرکت درمی‌آید؛ بنابراین در این آسانسورها اجزایی نظیر وزنه تعادل، کابل فولادی و موتورخانه وجود ندارد.

 

فروش قطعات آسانسور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۰۸
گروه آمرفلز امیر
پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۰۷ ب.ظ

قیمت فولی آسانسور

فولی آسانسور قیمت

فولی آسانسور باعث انتقال قدرت یا تغییر جهت حرکت به تسمه و در نهایت به لته های درب کابین میشود . این فولی آسانسور ها از جنس پلاستیک بوده و به مرور دچار شکستگی ، خوردگی و فرسودگی میشوند .

فولی آسانسور قیمت

کنترل دیداری 

 وضعیت ظاهری قرقره و فولی آسانسور های سر درب را کنترل کنید. فرسودگی ، شکستگی ، و ترک روی آنها را بررسی کرده و از سلامتی آنها مطمئن شوید . از عدم لقی فولی آسانسور ( از جنس پلاستیک یا آلومینیومی ) روی محور خروجی موتور اطمینان حاصل کنید .پیشنهاد می شود هر سه ماه یکبار بازدید دوره ای صورت بگیرد.

دلایل خوردگی فلکه موتور آسانسور و فلکه هرزگرد 

•    تراز نبودن فلکه موتور به نسبت کابین آسانسور که در زمان نصب آسانسور باید دقت لازم در جهت یک راستا بودن فلکه های موتور با کابین آسانسور اعمال شود تا مانع خوردگی فلکه به وسیله سیم بکسل شود.در واقع در این حالت سیم بکسل چون به سمت چپ یا راست شیار فلکه فشار می آورد ، باعث خوردگی آن می شود.
•    بالانس نبودن وزنه تعادل و کابین آسانسور نیز دلیل خوردگی فلکه موتور است با توجه به اینکه هنگام راه اندازی آسانسور معمولا بالانس بودن دقیق وزنه تعادل و کابین آسانسور انجام نمی شود ،خوردگی فلکه موتور و فلکه هرزگرد در طولانی مدت را سبب خواهد شد .
•    یکسان نبودن میزان کشش سیم بکسل ها نیز از دلایل خوردگی فلکه موتور است که هنگام بکسل ریزی آسانسور باید کشش همه آنها یکسان باشد. به عنوان مثال بکسلی که کشش بیشتری به نسبت بقیه دارد، شیار خود را میخورد. اما نکته قابل توجه این است که هنگام بررسی کشش بکسل ها، هیچ تفاوتی در ظاهر احساس نمی کنید و بهتر است کابین را در طول چاله حرکت دهید و به طور تقریبی هر سه متر کشش بکسل را بررسی کنید. به این دلیل که ممکن است بکسل در طول حرکت به سمت بالا، پیچش آن باز شود و شل شود و مثلا هرچه پایین تر که می رسیم بکسل بپیچد و سفت تر شود که در هرصورت باید بررسی شود.
•    عدم رعایت تناسب میزان سختی فلکه موتور آسانسور و فلکه هرزگرد با سختی سیم بکسل. منظور از سختی فلکه ها و سیم بکسل، جنس آن است که باید مطابق استاندارد ساخته شده باشند . در واقع اگر سختی فلکه ها نسبت به سیم بکسل بیشتر باشد ،باعث خوردگی بکسل خواهد شد و یا برعکس. البته در خیلی از موارد فلکه هرزگرد خوردگی بیشتری نسبت به فلکه موتور دارد زیرا فلکه موتور مطابق استاندارد بین المللی ساخته می شود اما فلکه های هرزگرد ممکن است استاندارد های روز را رعایت نکنند.
•    خشک بودن سیم بکسل آسانسور نیز می تواند در خوردگی فلکه موتور نقش داشته باشد. سیم بکسل آسانسور معمولا دارای مغز کنفی بوده که روغن مخصوص آغشته است. شرایط محیطی آسانسور می تواند باعث خشک شدن بکسل شود و در نتیجه این خشکی زیاد بکسل باعث خوردگی فلکه ها می شود. بنابراین بهتر است برای پیشگیری از سرویسکار آسانسور بخواهید با استفاده از روغن های مخصوص بکسل ها را روغن کاری کنند.
البته لازم به ذکر است که استفاده طولانی مدت و عمر زیاد آسانسور با وجود بهره جستن از بهترین و بروز ترین تجهیزات باز هم خوردگی فلکه را خواهید داشت و بایستی نسبت به تعویض یا تعمیر آن اقدام نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۰۷
گروه آمرفلز امیر
پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۰۶ ب.ظ

شرکت آسانسور در کرج

شرکت آسانسور در کرج

شرکت آسانسور آمرفلز امیر در کرج که تولید کننده قطعات آسانسور با قدمت بیش از دو دهه فعالیت می باشد، عرضه کننده قطعات مهندسی با استاندارد های روز دنیا نیز می باشد.
این مجموعه بسیاری از قطعات چدنی و فلزی را در صنعت آسانسور تولید و روانه بازار نموده است.
از محصولات تولید شده در این شرکت آسانسور در کرج می توان به فلکه هرزگرد سنگین، ترمینال مخابراتی، سر قلاب فلزی، روغندان و.... اشاره نمود.
جهت سفارش قطعه مورد نیاز خود می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه تماس گرفته و تعداد قطعات درخواستی خود را ثبت نمائید.

 

شرکت آسانسور در کرج

تولید قطعات آسانسور

شرکت آمر فلز امیر با تولید بهترین و استاندارد ترین قطعات آسانسوری، در رده معتبر ترین کارخانه های تولید قطعات آسانسور قرار دارد. این مرکز تولیدی و فروش، جهت تامین قطعات ساخت آسانسور برای مجموعه های تولیدی، قطعات تولیدی خود را با قیمت مناسبی به بازار عرضه می کند.
تولید قطعات با کیفیت، این مجموعه را از هم رده های خود متمایز کرده و اعتبار خوبی در بازار برای این مجموعه به همراه آورده است.
از انواع قطعات تولید شده در این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تولید فلکه هرزگرد آسانسور
  • تولید فلکه اصلی آسانسور
  • تولید فلکه موتور آسانسور
  • تولید فولی آسانسور
  • تولید سر بکسل آسانسور و...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۰۶
گروه آمرفلز امیر
پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۰۶ ب.ظ

ترمینال مخابراتی پیچی

ترمینال مخابراتی پیچی

اگر در محیط کاری و یا هنگام عبور از کنار دیوار کوچه ها و یا خیابان ها با پست های مخابراتی رو به رو شده باشید، متوجه شده اید که در داخل این پست های تلفن، ترمینال هایی وجود دارد که باعث انتقال دیتا و اطلاعات از سیم های وارد شده مخابرات به سیم های خطوط داخلی شرکت و یا منازل شده اند.برای اینکار در داخل پست ها از دو نوع ترمینال یعنی ترمینال های پیچی و ترمینال کروز استفاده می کنند.
با توجه به اینکه ترمینال های پیچی که مدل های قدیمی تر هستند، دیگر منسوخ شده و از آن ها استفاده نمی شود، ترمینال کروز کاربرد های بیشتری پیدا کرده است.مزایا و ویژگی های این ابزار باعث شده است تا این توع ترمینال کاربرد بیشتری در پست های مخابراتی پیدا کند.از ترمینال کروز در انواع پست های مخابراتی می توان استفاده نمود.

ترمینال مخابراتی پیچی

ویژگی ها و نحوه ی ارتباط با پست مخابراتی

ترمینال کروز مانند ترمینال پیچی دارای دو پورت ورودی و خروجی است که باعث انتقال اطلاعات بین سیم های وارد شده از طرف مخابرات و سیم های رانژه می شود.در دستگاه های سانترال می توان از این ایزار برای پست های تلفن شرکت و یا سازمان استفاده نمود.

خرید پست 20 زوج فلزی توکار ترمینال پیچی

پست مخابراتی زمانی که در کوچه ها در حال قدم زدن هستید ممکن است جعبه هایی که در نقاط مختلف روی دیوار یا پایه های فلزی نصب شده اند توجهتان را جلب کرده باشند.
این جعبه ها عمدتاً از جنس فلزی هستند و تعداد زیادی کابل از آنها خارج و به سمت خانه های مختلفی هدایت شده اند. پست 20 زوج فلزی توکار ترمینال پیچی اینها همان پست های مخابراتی هستند و برای ارتباطات تلفنی بسیار ضروری و مهم اند.
پست یا جعبه مخابراتی کاربردهایی نظیر تقسیم کابل کشی تلفن را دارد.این پست به عنوان یک نقطه تقسیم در مکان هایی نصب می شود.
با کمک یک جعبه و یا پست مخابراتی در یک کوچه می توان از یک کابل اصلی; چندین انشعاب تلفن به قسمت های دیگر کوچه تقسیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۰۶
گروه آمرفلز امیر
پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۰۶ ب.ظ

آسانسور و پله برقی

 آسانسور و پله برقی

اشتباهات و سوءتفاهم های زیادی در مورد آسانسورها وجود دارد دلیل این اشتباهات آن است که اکثر قطعات آسانسور از  دید عموم پنهان است و در نتیجه آن مسافرین در مورد آسانسور تصورات اشتباه می نمایند.

اشتباهات رایج در مورد آسانسور و پله برقی

 

در زیر به بخشی از این اشتباهات و واقعیت موجود اشاره می شود
•    اشتباه– بسیاری از مردم تصور می کنند آسانسور فقط توسط یک سیم بکسل نگهداشته میشود و در صورت پاره شدن سقوط می کند.
•    واقعیت– آسانسورها توسط چندین طناب فولادی نگهداشته می شود. هر طناب به تنهایی می توانند یک کابین با ظرفیت کامل را نگهدارد.

•    اشتباه– بسیاری از مردم تصور می کنند یک آسانسور پر از مسافر سقوط خواهد کرد.
•    واقعیت– با وجود سنسور اورلود، آسانسور حرکت نخواهد کرد و مسافرین اضافه می بایست از آسانسور پیاده شوند.

•    اشتباه– برخی مردم مدعی می شوند آسانسوری که در آن سوار بوده اند ناگهان چند طبقه سقوط نموده و سپس به خودی خود ایستاده است.
•    واقعیت– این یک توهم است. کارشناسان آسانسور بر این باورند که مردم به یکی از دلایل زیر ممکن است چنین حسی داشته باشند.

    آسانسور در جهتی حرکت کند که خلاف تصور آنها است.
    آنها به نمراتور شستی کابین نگاه می کنند و احساس می کنند شماره ها کمی زودتر عوض می شوند و این موجب احساس سقوط می شود.
    ترمز اضطراری آسانسور به دلایل مکانیکی عمل میکند و به دلیل شتاب منفی وارده احساس سقوط به مسافرین دست می‌دهد.

•    اشتباه– برخی مردم فکر می کنند که درب طبقات هنگامی که آسانسور در سر طبقه وجود ندارد خود به خود باز می شود.
•    واقعیت– آسانسور طوری طراحی شده که در کابین باز شدن در طبقه را کنترل می کتد. هنگامی که کابین به یک طبقه می‌رسد در کابین با در طبقه درگیر شده و با باز شدن در کابین در طبقه نیز باز می‌گردد.

•    اشتباه– بسیاری از مردم هنگامی که آسانسور در بین طبقه گیر می کند فکر می‌کنند هر لحظه امکان سقوط آن وجود دارد و ایشان باید سعی کنند به هر نحو ممکن از کابین خارج شوند.
•    واقعیت– تلاش برای خروج از آسانسور توسط افراد داخل آن می تواند منجر به آسیب های جانی جدی شود. کابین آسانسور طوری طراحی شده است که به صورت یک « اتاق امن» بوده و امن ترین جا برای ماندن می باشد. شما باید آژیر را به صدا درآورده فقط باید منتظر بمانید تا توسط یک فرد آموزش دیده از کابین خارج شوید. ضمنا همواره جریان هوای کافی در آسانسور وجود دارد.

اشتباهات رایج در مورد آسانسور و پله برقی

اشتباهات بی ضرر در مورد آسانسور و واقعیت


•    اشتباه– فشار دادن متعدد شستی های احضار موجب سریعتر آمدن آسانسور می‌شود.
•    واقعیت– یک بار زدن شستی احضار موجب ثبت فرمان در کنترل می شود. فشاردادن دوباره آن هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

•    اشتباه– فشار دادن دکمه Door Close سرعت بسته شدن در را زیاد می‌کند.
•    واقعیت– ممکن است فشار دادن دکمه آغاز بسته شدن در را تسریع کند ولی موجب افزایش سرعت بسته شدن در نمی‌شود.

نکات ایمنی در مورد آسانسور


    هنگامی که به آسانسور نزدیک می شوید
۱-    مقصدتان را بدانید. دکمه بالا یا پایین را مطابق جهت حرکت خود فشار دهید.
۲-    در کناری بایستید تا مسافرین از آسانسور به راحتی خارج شوند.
۳-    هنگامی که آسانسور پر است منتظر آسانسور بعدی بمانید.
۴-    سعی نکنید جلوی بسته شدن در آسانسور را با استفاده از دست، پا و یا هر چیز دیگری بگیرید. منتظر آسانسور بعدی بمانید.
۵-    هنگامی که در ساختمان آتش سوزی اتفاق افتاده فقط از پله ها استفاده کنید.

فروش فلکه هرزگرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۰۶
گروه آمرفلز امیر
پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۰۵ ب.ظ

فروشنده قطعات آسانسور در تهران

فروشنده قطعات آسانسور در تهران

فروشنده قطعات آسانسور در تهران، مجموعه آمر فلز می باشد که به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان قطعات آسانسور در کشور فعالیت می کند. این مجموعه قطعات مهمی در ساخت آسانسور را طراحی و تولید می کند که دارای استاندارد و کیفیت بالایی می باشند.
مشتریان محترمی که قصد خرید قطعات مورد نظر خود را دارند کافیست با شماره تلفن های درج شده در سایت، با کارشناسان واحد فروش آمر فلز تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایند.

 

فروشنده قطعات آسانسور در تهران

فروش قطعات آسانسور

از مجموع قطعات آسانسور که در مجموعه آمر فلز به فروش می رسد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

فلکه هرزگرد سنگین

فلکه هرزگرد از بخش های مهم در سیستم تعلیق آسانسور می باشد که برای انتقال قدرت و نیروی موتور و حرکت به سیم بکسل به کار می رود و نیروی کششی که در اثر اصطکاک ایجاد شده بین سیم بکسل و سطح شیارهای فلکه می باشد.

فلکه موتور آسانسور

موتور آسانسور یکی از قطعات حیاتی آسانسور بوده و وظیفه آن ایجاد نیرو برای حرکت عمودی کابین در بین طبقات است. در بسیاری از مواقع بروز لرزش ها در آسانسور به دلیل خراب بودن موتور گیربکس است.

فولی آسانسور

فولی هرزگرد یکی از اصول اساسی سیستم تعلیق آسانسور می باشد. در نصب فولی برای اتصال سیم بکسل به مرکز کابین و مرکز وزنه تعادل می توان از فولی گیربکس استفاده کرد.

سر بکسل آسانسور

سربکسل(اتصال انتهایی) سیم بکسل فولادی به یوک کابین آسانسور یک بخش جدایی ناپذیر از هر سیم بکسل شمرده می شود. اتصال مکانیکی سیم بکسل باید قادر به تحمل باری باشد که درصدی از استحکام شکست سیم بکسل است .

روغندن طرح ترک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۰۵
گروه آمرفلز امیر
پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۰۵ ب.ظ

شرکت فروش قطعات آسانسور در کرج

شرکت فروش قطعات آسانسور در کرج

مجموعه آمر فلز، از شرکت های فروش قطعات آسانسور با به روز ترین دستگاه ها و متخصصان با تجربه و ماهر در کشور می باشد. این مجموعه با تضمین ارائه خدمات و گارانتی پس از فروش قطعات تولیدی خود را در سطح کشور عرضه می دارد.
مجموعه آمر فلز امیر، تولیدکننده قطعات مهندسی شده با معیار های استاندارد جهانی مفتخر است با عرضه محصولات با کیفیت توانسته رضایت مشتریان را در سراسر کشور جلب نماید.

آسانسور

آسانسور ها ماشین های مکانیکی الکتریکی می باشند که امروزه بشر در تمام جهان برای استفاده عمودی در انواع کاربری ها استفاده می کند. هر دستگاه و ماشینی دارای قطعاتی برای کار کردن دارا می باشد. آسانسور نیز، برای حرکت و کار کردن احتیاج به قطعاتی دارد.

تفاوت کاربری های آسانسور در تجهیزات

قطعات با توجه به نوع کاربری آسانسور مدنظر برای استفاده متفاوت می باشد. که از مهم ترین علت تفاوت های اصلی؛ آسانسور هیدرولیکی، روملس و کششی در قطعات می باشد.

شرکت فروش قطعات آسانسور

معرفی قطعات آسانسور

  • موتور آسانسور
  • اینورتر آسانسور
  • درایو آسانسور
  • سیستم ترمز آسانسور
  • سیستم درب بازکن
  • دیکتاتور آسانسور
  • مگنت درب آسانسور
  • قفل لولایی درب آسانسور
  • الکتروسیگنال
  • کفشک آسانسور
  • گاونر آسانسور
  • فلکه هرز گرد آسانسور
  • براکت ریل آسانسور
  • لقمه ی ریل آسانسور
  • انکودر ریل آسانسور
  • ریل آسانسور
  • پشت بند ریل آسانسور
  • سیم بکسل
  • قلاب سر بکسل
  • وزنه تعادل
  • تابلو فرمانAC2
  • تابلو فرمانVVVF 
  • جعبه سه فاز آسانسور
  • جعبه ریویزیون
  • تراول کابل

کاربرد قطعات آسانسور

برای نمونه و آشنایی شما عزیزان کاربرد های برخی از قطعات در آسانسور را در سطور ذیل شرح داده ایم:

موتور آسانسور

موتور الکتریکی 3 فاز(یک یا دو سرعته). وظیفه این موتور حمل وزن نفرات می باشد.

اینورتر آسانسور

از اصلی ترین قطعات آسانسور می باشد. همچنین نوعی مبدل برای آسانسور های با سرعت بالا است که مجهز به مبدل احیا کننده می باشند. اینورتر ها موجب صرفه جویی و ذخیره انرژی می گردند.

درایو آسانسور

درایور کارایی شبیه به مغز انسان دارد. این قطعه نقش بخشی از مغز را در سیستم آسانسور ایفا می کند. درایور وظیفه اش مدیریت حرکات، سرعت و گشتاور آسانسور می باشد.

سیستم ترمز آسانسور

سیستم ترمز آسانسور متشکل از اجزایی چون{ یک سیم پیچ، هسته فلزی متحرک، بازو و لنت ترمز} می باشد که محل قرارگیری آن روی موتور می باشد.

سیستم درب بازکن

سیستم در باز کن به 2 شکل در آسانسور ها وجود دارد (درب معمولی یا همان لولایی و درب های اتوماتیک)

دیکتاتور آسانسور

دیکتاتور آسانسور بر روی درب آسانسور وصل شده و موظف می باشد از کوبیده شدن درب جلوگیری کند.

مگنت درب آسانسور

این قطعه از سیم پیچ مغناطیسی، یک اهرم و یک جک تشکیل شده است و محل تعبیه آن به روی کابین و طرف قفل ایمنی درب طبقات نصب می گردد.

قفل لولایی درب آسانسور

این قفل ها مسئولیت بسته نشدن درب و حرکت نکردن آسانسور در زمان باز بودن در را عهده دار می باشند. 

الکتروسیگنال

در آسانسور های مکانیزم جدید، 2 سنسور جایگزین سنسور های ثابت شده اند. این قطعات عهده دار شناسایی نیز می باشند.

کفشک آسانسور

این قطعه سبب کاهش آلودگی صدا و کم شدن صدا در هنگام  حرکت کابین و وزنه تعادل می گردد.

گاونر آسانسور

یکی از معمول ترین روش های فعال سازی ترمز ها به وسیله قطعات، فعال سازی توسط گاونر ها می باشد.

شرکت فروش قطعات آسانسور آمر فلز، با تولید قطعات استاندارد جزء بهترین مجموعه ها در این زمینه می باشد. مشتریان می توانند جهت برقراری با واحد فروش قطعات تولید شده شرکت تماس بگیرند و قطعه مورد نیاز خود را سفارش دهند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۰۵
گروه آمرفلز امیر
شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۲۶ ب.ظ

لیست قیمت فلکه موتور آسانسور

لیست قیمت فلکه موتور آسانسور

فلکه در داخل موتور آسانسور انتقال نیروی محرکه را از سوی موتور به سیم بکسل انجام می دهد از این رو در آسانسور و ایمنی آن نقش اساسی دارد پس باید جنس آن کیفیت بالایی داشته باشد. در کشور ما برخی از فلکه های وارداتی کیفیت بالایی دارند و می توانند در حین تعویض بهترین گزینه برای خرید باشند. همان طور که می دانید فلکه در اثر عواملی مختلف از جمله خوردگی دچار اختلال می شود و نیاز به تعویض پیدا می کند. این کار توسط تعمیرکار تخصصی آسانسور انجام می شود و حدودا به 3 الی 5 ساعت کار نیاز دارد و علاوه بر هزینه خرید فلکه حق الزحمت تعمیرکار نیز هزینه دارد این مقدار به خود نصاب و یا تعمیرکار بستگی دارد.برای اطلاع از  لیست قیمت فلکه موتور آسانسور با امرفلز تماس بگیرید.

لیست قیمت فلکه موتور آسانسور

کاربرد فلکه موتور آسانسور

فلکه موتور آسانسور ایمنی آسانسور را فراهم می کند و جز قطعات سیستم تعلیق می باشد این قطعه باعث می شود تا آسانسور به درستی حرکت کند بهتر است بدانید سایر اجزای سیستم تعلیق از جمله فلکه های هرز گرد و شیارها نقش کشش ندارند و فقط به عنوان هدایت سیم بکسل ها طراحی شده اند؛ و در واقع نیروی کششی ایجاد شده به وسیله فلکه گیربکس متناسب با کاهش یا افزایش زاویه پیچش زاویه ای که سیم بکسل ها بدور فلکه گیربکس می پیچند، کاهش یا افزایش می یابد .
بنابراین می توان متوجه شد که استفاده از فلکه هرز گرد، نیروی کششی فلکه گیربکس را کاهش می دهد و این یکی از اساسی ترین اصول سیستم تعلیق آسانسور می باشد. هر یک از این قطعات باید هر چند وقت توسط سرویس کار بررسی شوند و در صورت خرابی تعمیر و در صورت نیاز تعویض شوند تا در کارکرد آسانسور اختلالی به وجود نیاید.

فروش قطعات آسانسور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۲۶
گروه آمرفلز امیر
شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۲۶ ب.ظ

لیست قیمت فلکه هرزگرد آسانسور

لیست قیمت فلکه هرزگرد آسانسور

برای اطلاع از لیست قیمت فلکه هرزگرد آسانسور با امرفلز تماس حاصل نمایید و قیمت به روز فلکه هرزگرد را می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناس مجموعه استعلام نمائید.
در انتخاب فلکه هرزگرد به چه نکاتی باید توجه نمود؟
در انتخاب فلکه هرزگرد به نکات زیادی بایستی توجه نمود که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :
•    ظرفیت آسانسور
•    سرعت آسانسور
•    سیستم طراحی آسانسور
•    موتور آسانسور
•    تعداد شیار
•    گام شیار

لیست قیمت فلکه هرزگرد آسانسور

تعریف فلکه هرزگرد

یکی از قطعات تحت بار در آسانسور که مسئولیت انتقال نیروی محرکه آسانسور از فلکه اصلی موتور آسانسور به کابین آسانسور و کادر وزنه تعادل آسانسور را دارد.فلکه های هرزگرد دارای دو نوع کلی بوده که عبارتند از فلکه هرزگرد چدنی و فلکه هرزگرد پلی آمید (نایلونی) .

 

فروش قطعات آسانسور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۲۶
گروه آمرفلز امیر
شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۲۵ ب.ظ

ترمینال مخابراتی ارزان

ترمینال مخابراتی ارزان

ترمینال‌های مخابراتی از رایج‌ترین وسایل جانبی در حوزۀ صنعت به شمار می‌آیند. کاربرد اساسی این ترمینال‌ها وصل کردن دو یا چند کابل، سیم است.ترمینال‌های مخابراتی، به دو شکل ترمینال‌های مخابراتی کروز و ترمینال‌های مخابراتی پیچی گروه‌بندی می‌شوند.
ترمینال‌های کروز مانند ترمینال‌های پیچی شامل دو پورت ابتدایی و انتهایی بوده و سبب منتقل شدن داده‌ها به سیم‌های داخلی از سمت مخابرات و سیم‌های رانژه می‌شوند.
در تجهیزات و دستگاه‌های سانترال، از ترمینال‌های مخابراتی می‌توان در پست‌های تلفن اداره، شرکت و سازمان بهره برد. ترمینال‌های مخابراتی کروز، به‌وسیله‌ی کابل‌های جک به کارت‌های مختلف خطوط درونی وصل می‌شوند و برای شروع به کار خطوط داخلی، از آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین کابل‌های جک معمولاً به شکل 18 یا 24 زوجی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

 ترمینال مخابراتی ارزان

اتصال ترمینال مخابراتی 

ترمینال‌های مخابراتی به علت متصل شدن به زوج کابل‌های مخابرات، باعث راه‌اندازی خطوط گوناگون و متغیر شهری می‌شوند. این تجهیزات اصولاً دارای رنگ سفید یا خاکستری بوده و یک‌پایه هم دارند که به روی پست مخابراتی متصل می‌شود. بر روی هر ترمینال مخابراتی ده پورت گوناگون وجود دارد که به ترتیب شماره از یک تا ده تعیین می‌شوند و هر یک از شماره‌های پورت‌، برای متصل کردن یک زوج کابل یا سیم کاربرد دارند.
هنگامی‌که یک زوج کابل به پورت شماره‌ی یک وصل شده باشد و بخواهید از این پورت خروجی دریافت کنید، باید حتماً زوج سیم رانژه را به پورت خروجی یا همان پورت پایینی شماره یک ترمینال وصل کنید. همچنین برای اتصال کابل‌های جک به ترمینال‌های مخابراتی باید ترتیب رنگ‌بندی‌ها رعایت شود.

از مشخصه‌های ترمینال‌های مخابراتی

•    انواع ترمینال‌های مخابراتی؛ که شامل ترمینال‌های پیچی، کروز، دلسا، PT و ...
•    اندازه و بعدهای گوناگون ترمینال‌های مخابراتی که با توجه به نیاز کاربر مورداستفاده قرار می‌گیرند.
•    نوع پورت‌های ابتدایی و انتهایی
•    توانایی رانژه کردن کابل‌ها با اندازه‌ها و قطرهای متفاوت
•    ترمینال‌های مخابراتی از طرف دیوار کوچه‌ها یا خیابان‌ها قابل‌مشاهده است.
•    جنس ماژول لازم و باکیفیت
•    اهمیت زیاد رنگ‌بندی استاندارد کابل‌های مخابراتی
•    تعداد زوج ترمینال‌های لازم
•    منتقل کردن اطلاعات و داده‌ها در کابل‌های مخابرات به کابل‌های داخلی منزل یا اداره
•    مجهز بودن به پایه‌های فلزی برای جای‌گیری روی پست‌های مخابرات و اتصال به خط‌های درونی به‌وسیله کابل‌های جک

 

فروش قطعات آسانسور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۲۵
گروه آمرفلز امیر