تولید کننده قطعات آسانسور

مجموعه آمر فلز با سابقه ای درخشان تولید کننده قطعات آسانسور و ارسال آن به سراسر کشور می باشد

۲۴ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶ ق.ظ

اجزای موتور آسانسور

 فلکه موتور آسانسور

اجزای موتور آسانسور 

در عملکرد صحیح و درست آسانسور تاثیر گذار می باشدمجموعه آمر فلز تولید کنندهانواع اجزا آسانسور با کیفیت می باشد.

اجزای موتور آسانسور موجب عملکرد درست و صحیح موتور آسانسور می گرددو مجموعه صنعتی آمر فلز امیر تولید کننده و پخش کننده انواع اجزا تشکیل دهنده موتور آسانسور با مناسب ترین قیمت  در سراسر کشور می باشد.
برای داشتن موتور آسانسور مناسب باید از اجزا مرغوب در آن استفاده نمود به همین دلیل لازم می باشد که اجزا تشکیل دهنده موتور آسانسور را بشناسید. پیشنهاد ما به شما مشتریان برای اطلاع دقیق از اجزا موتور آسانسور مراجعه به نمایندگی رسمی آمرفلز می باشد.
برای اطلاع از قیمت و نحوه فروش تمام قطعات آسانسور می توانید با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

موتور آسانسور

موتور آسانسور همان طور که می دانید از مهمترین قطعات آسانسور می باشد. که کارآیی درست و مناسب آسانسور به عملکرد صحیح آن بستگی دارد. موتور آسانسور سبب ایجاد نیروی محرکه برای به حرکت در آوردن کابین آسانسور می گردد.
 موتور آسانسور توسط تابلو فرمان دستورات را دریافت می کند و موجب جابجایی اسانسور می گردد. 

اجزای موتور آسانسور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۰۱ ، ۱۱:۴۶
گروه آمرفلز امیر
پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵ ق.ظ

فروش بلبرینگ فلکه هرزگرد

فلکه هرزگرد

بلبرینگ فلکه هرزگرد

با پیشرفت دنیای امروزی و ساخت سازه‌های بلند، آسانسورها به یکی از لوازم بسیار ضروری در زندگی انسان‌ها تبدیل شده است. آسانسورها از اجزای مختلف و بسیار مهمی به وجود آمده‌اند. در صورت بروز هرگونه اختلال در کوچک‌ترین جزء یک آسانسور، حوادث جبران‌ناپذیری به بار می‌آید.
یکی از اجزای بسیار مهم در آسانسورها، فلکه هرزگرد آسانسور یا فلکه کششی می‌باشد. این فلکه در حقیقت به قرقره‌ای گفته می‌شود که برای انتقال قدرت موتور و حرکت سیم بکسل در آسانسور مورداستفاده قرار می‌گیرد.

بلبرینگ فلکه هرزگرد

آموزش نحوه بالانس فلکه هرزگرد آسانسور

فلکه هرزگرد آسانسور برای بالانس و تنظیم استاندارد باید به گونه ای نصب شود که هیچ گونه لقی یا لنگی نداشته باشد.
بعد از فیکس شدن فلکه هرزگرد آسانسور در داخل شفت آن و سپس قرار دادن آن بر روی یک تکیه گاه باید توجه داشته باشید که هیچ گونه  لنگی یا لقی در این قطعه وجود نداشته باشد.
در زمان نصب و بالانس فلکه هرزگرد آسانسور، باید توجه داشته باشید تا محور بلبرینگ آن با محور فلکه هرزگرد هم راستا باشد.
پس از نصب فلکه هرزگردآسانسور پیشنهاد می‌کنیم، حتماً یاتاقان‌های این قطعه را روغنکاری نمایید تا عمر بیشتری کند.
پس از نصب و بالانس فلکه هرزگرد، صافکاری و پرداختکاری شفت فلکه به درستی بررسی کنید. زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل در شفت، بلبرینگ و شفت دچار خوردگی خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۰۱ ، ۱۱:۴۵
گروه آمرفلز امیر
پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۴ ق.ظ

تولید روغندان آسانسور

روغندان آسانسور

تولید روغندان آسانسور

تولید روغندان آسانسور در شرکت آمر فلز در انواع و ابعاد مختلف متناسب با آسانسور میسر می باشد. از مواردی که در عملکرد درست آسانسور موثر می باشد روغن کاری آسانسور می باشد.
یکی از قطعات جانبی و مورد نیاز آسانسور روغندان آسانسور می باشد. که باید هر ماه توسط سرویس کاران و تعمیرکاران باتجربه روغن داخل آن چک شود و بسته به نیاز مقداری روغن به داخل روغندان ریخته شود.
شرکت آمر فلز با بهره گیری از طراحان و مهندسین حرفه ای توانسته روغندان اسانسور را طراحی و تولید نماید و در بازار توزیع گرداند. 

روغندان آسانسور

روغندان آسانسور از قطعات آسانسور می باشد که بر روی کابین آسانسور نصب می گردد. و برای  روغن کاری و روان کاری ریل آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. 
با روغن کاری اصولی و استاندارد سبب جلوگیری از خرابی زودتر قطعات و موجب روان کار کردن قطعات آسانسور می گردد. روغن داخل روغندان به صورت خودکار در هنگام حرکت کابین سبب روغن کاری ریل آسانسور می گردد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۰۱ ، ۱۱:۴۴
گروه آمرفلز امیر
پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۴ ق.ظ

پخش قطعات آسانسور در کرج

فروش قطعات آسانسور

پخش قطعات آسانسور در کرج

پخش قطعات آسانسور در کرج توسط تیم حرفه ای و مجرب مجموعه صنعتی آمر فلز امیر صورت می گیرد. 
آسانسور وسیله ای است که انسان ها را به صورت عمودی درآپارتمان ها و برج های بلند جابجا می کند. این وسیله برای این طراحی و تولید گشته است که افراد در کمترین زمان و کمترین انرژی  به طبقه مد نظر خود دسترسی پیدا کنند.
آسانسور دارای قطعات الکتریکی و مکانیکی می باشد. که شناخت این قطعات به شما مشتریان کمک می کند تا به انتخاب مناسب تری در خرید قطعات آسانسور و انواع آسانسور برسید.
مجموعه آمر فلز امیر تولید کننده و پخش کننده انواع قطعات و لوازم جانبی آسانسور در کرج و سراسر کشور می باشد.
جهت خرید تجهیزات آسانسور و نحوه فروش قطعات آسانسور و برای اطلاع از لیست قیمت می توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه در ارتباط باشید.

قطعات و تجهیزات آسانسور

آسانسور از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از این قطعات در کیفیت و عملکرد آسانسور تاثیر به سزایی دارند. تعدادی از قطعات در انواع آسانسور مشابه مانند آسانسور کششی و آسانسور هیدرولیکی مشابه هم می باشند. 
برای اینکه آسانسور مناسب و ایده آلی داشته باشید باید در انتخاب قطعات باکیفیت دقت لازم را داشته باشید. آسانسور از سر هم کردن مناسب و صحیح انواع قطعات و تجهیزات در کنار هم تولید می گردد.
قطعات و تجهیزات آسانسور هر کدام در جای خود مهم بوده و نقش به سزایی در عملکرد کلی آسانسور دارند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۰۱ ، ۱۱:۴۴
گروه آمرفلز امیر
چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۲۴ ق.ظ

فروش فلکه هرزگرد در جاده مخصوص

قیمت قطعات آسانسور

فروش فلکه هرزگرد در جاده مخصوص

فروش فلکه هرزگرد در جاده مخصوص مجموعه آمر فلز می باشد که با قیمت مناسب و کیفیت بالا به مشتریان عزیز عرضه می شود.
شما عزیزان در صورت تمایل به خرید این قطعه از گروه آمر فلز می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.
 

فروش فلکه هرزگرد در جاده مخصوص

 

فلکه هرزگرد آسانسور

آسانسور وسیله ای برای حرکت به سمت بالا و پایین انسان ها و کالاها به شمار می رود. امروزه استفاده از آسانسور در بسیاری از منازل، ادارات، موسسات و... رواج پیدا کرده است و موجب سهولت در جابه جایی  ها شده است.
فلکه هرز گرد آسانسوریا همان چرخ آسانسور یکی از قطعات آسانسور کششی محسوب می شود که برای انتقال قدرت موتور و حرکت به سیم بکسل به کار می رود. نیروی کششی در واقع در اثر اصطکاک بین سیم بکسل و سطح شیار های فلکه ایجاد می شود.
زمانی که فاصله ما بین کادر وزنه و کابین و یا سیم بکسل های متصل به آن ها بیشتر از طول فلکه ی کشش موتور باشد و این فلکه قادر به ایجاد زاویه ی مناسب برای سیم بکسل ها نباشد از فلکه هرزگرد برای ایجاد اصطکاک بین کابل و فلکه ها و همچنین ایجاد تناسب زاویه سیم بکسل ها استفاده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۰۱ ، ۰۶:۲۴
گروه آمرفلز امیر
چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۲۳ ق.ظ

فروش ویژه فلکه آسانسور

فلکه اصلی آسانسور

فروش ویژه فلکه اصلی آسانسور

فروش ویژه فلکه اصلی آسانسور در گروه صنعتی آمر فلز با بهترین کیفیت صورت می گیرد.گروه صنعتی آمر فلز با قیمت های مقرون به صرفه آماده رسیدگی به سفارش های شما مشتریان گرامی می باشد.
مشتریان گرامی می توانید برای دریافت لیست قیمت فلکه اصلی آسانسور با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

فلکه اصلی آسانسور چیست

فلکه یا قرقره برای عبور سیم بکسل از شیار هایی تشکیل شده است. فلکه اصلی آسانسور نقش مهمی در امنیت آسانسور دارد. و به دلیل استفاده مداوم و نیروهای وارده از طریق کابین آسانسور و وزنه تعادل در طول زمان خاصیت و کارایی خود را از دست خواهد داد. و حتما باید تعویض گردد. عمر مفید فلکه اصلی موتور آسانسور حدود 5 تا 10 سال می باشد. 

کاربرد فلکه اصلی آسانسور 

فلکه اصلی آسانسور علاوه براینکه سبب امنیت آسانسور می باشد. سبب به درستی حرکت کردن کابین آسانسور نیز می شود. و همچنین نیروی کششی گیربکس را نیز کاهش یا افزایش می دهند. فلکه اصلی آسانسور قدرت را بین موتور و سیم بکسل منتقل می کند.
فلکه اصلی موتور آسانسور یکی از اساسی ترین قطعات در سیستم تعلیق آسانسور می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۰۱ ، ۰۶:۲۳
گروه آمرفلز امیر
چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۲۲ ق.ظ

فلکه موتور گیربکس آسانسور

فلکه موتور آسانسور 

فلکه موتور گیربکس آسانسور 

فلکه موتو گیربکس آسانسور در مجموعه آمر فلز امیر با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و به بازار عرضه می گردد.
فلکه موتور آسانسور یکی از مهمترین قطعات آسانسور می باشد که وظیفه آن ایجاد نیرو برای حرکت کابین در بین طبقه ها می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در مجموعه آمر فلز امیر تماس حاصل نمایید.

فلکه موتور گیربکس آسانسور چیست

همان طور که می دانید موتور گیربکس آسنسور از اجزای مهم آسانسور می باشد. و فلکه موتور گیربکس آسانسور بر روی موتور آسانسور قرار دارد. 
این فلکه به صورت قرقره ای می باشد که برای منتقل کردن نیرو و توان موتور جهت به حرکت در آمدن سیم بکسل استفاده می شود.
 

 

علت خراب شدن فلکه موتور گیربکس آسانسور

گاهی اوقات که آسانسور به تعمیر نیاز دارد یکی از قطعات که باید بررسی شود فلکه موتور گیربکس آسانسور می باشد. فلکه موتور گیربکس از قطعات اصلی در سیستم تعلیق می باشد. این فلکه بر میزان مقدار نیروی اعمال شده از طرف موتور آسانسور تاثیری ندارد.
نیروی کششی که در فلکه آسانسور ایجاد می شود به دلیل اصطکاک بین سیم بکسل و شیار فلکه موتور گیربکس می باشد و فلکه موتور گیربکس یکی از اجزای مهم در آسانسور های کششی می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۰۱ ، ۰۶:۲۲
گروه آمرفلز امیر
چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۲۱ ق.ظ

فروش قطعات و تجهیزات آسانسور

فروش قطعات آسانسور

فروش قطعات و تجهیزات آسانسور

فروش قطعات و تجهیزات آسانسور در مجموعه امر فلز امیر با بالاترین کیفیت تولید و با بهترین و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می گردد.
در خرید تجهیزات و قطعات آسانسور دقت نمایید که دارای جنس و کیفیت عالی باشند و این تجهیزات و قطعات را بهتر است حد الامکان از نمایندگی های معتبر و دارای مجوز خریداری کنید.
برای اطلاع از قیمت قطعات و تجهیزات آسانسور می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و با کارشناسان ما در این مجموعه در جهت مشاوره و راهنمایی رایگان در زمینه خرید قطعات و تجهیزات اسانسور بهره گیرید.

 تجهیزات و قطعات آسانسور

برای اینکه آسانسور به خوبی کار کند و کمتر دچار خرابی شود باید از قطعات و تجهیزات مرغوب و باکیفیت که در آسانسور به کار می رود استفاده نمود. قطعات و تجهیزات آسانسور وسیله ای برای حمل و نقل و جابجایی عمودی است که حرکت بین طبقه ها را آسان کرده و سبب سرعت نیز می شود.
آسانسور از قطعات مختلف و بسیار زیادی تشکیل شده است که این قطعات شامل لوازم الکتریکی و لوازم مکانیکی که در مجموع در حرکت صحیح و استاندارد آسانسور بسیار مهم می باشند. 
از مهمترین قطعات و تجهیزات آسانسور  می توان به موتور آسانسور، فلکه هرزگرد، فلکه موتور گیربکس، سیم بکسل، ریل آسانسور، درب آسانسور،تابلو فرمان آسانسور، کابین آسانسور و ... اشاره نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۰۱ ، ۰۶:۲۱
گروه آمرفلز امیر
چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۲۰ ق.ظ

عوامل خرابی موتور آسانسور

 

موتور آسانسور

عوامل خرابی موتور آسانسور

 

گونه های متعدد و متنوعی در رنج های وسیعی از موتورها و مشخصات آنها وجود دارد و به علت وظایف مختلف آن ها حفاظت های مختلفی در آنها مورد نیاز است. بسیاری از این حفاظت ها درتمام موتورها مشترک بوده و بعضی دیگر با توجه به نوع خاص موتور و یا عملکرد خاص آن طراحی می شود.

خرابی بلبرینگ ها

وظیفه بلبرینگ در سازه های مکانیکی و موتورها کاهش اصطکاک است و اگر خراب شوند این وظیفه بخوبی انجام نمی گیرد. بلبرینگ معمولا  زود به زود خراب می شود بنابراین شانس کمی وجود دارد که حفاظت قبل از خرابی کامل بلبرینگ ها دستور قطع صادرنماید. بهتر است حفاظت به کار رفته به گونه ‏ای باشد که در اثر خرابی بلبرینگ‎ها و عبور جریان زیاد آسیبی به موتور وارد نشود.

 

عوامل خرابی موتور آسانسور

گرم شدن سیم بندی موتور

خرابی های سیم بندی موتور مستقیم و یا غیرمستقیم به اضافه بارشدن موتور برمی‏ گردد.

جریان‏ های موتور در شرایط راه اندازی

راه اندازی ماشین ارتباط مستقیم با مقدار جریان داشته و با افزایش سرعت موتور، جریان موتور نیز به صورت خطی کاهش می یابد.

توقف موتور

بیشترین عاملی که باعث توقف موتورهای القایی می‎شود از دست دادن یک فاز تغذیه است. این امر احتمالا” می تواند ناشی از سوختن یکی از فیوزهای سر راه موتور در اثر جریان هجومی اولیه موتور باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۰۱ ، ۰۶:۲۰
گروه آمرفلز امیر
جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۰۱ ق.ظ

روغندان ریل آسانسور

فروش قطعات آسانسور

روغندان ریل آسانسور

یکی از مهم ترین عواملی که بر کارکرد بهتر آسانسورها تاثیر گذار است روغن کاری آن است. روغندان آسانسور وظیفه چرب کردن و روانکاری ریل راهنمای آسانسور با استفاده از روغن مخصوص آسانسور است که در داخل روغندان ریخته می شود . نمد هایی که روی روغندان قرار دارد بر روی ریل آسانسور کشیده شده و با چرب شدن ریل آسانسور حرکت کابین نرم و روان می گردد.
از این رو روغندان ریل آسانسور یکی از ضروریات می باشد. سرویس کار آسانسور، در هنگام سرویس دستگاه، روغندان آسانسور را بازدید و در صورت  نیاز آن را شارژ می کند.

نحوه شارژ روغندان ریل آسانسور 

جهت شارژ کردن روغن روغندان ابتدا در پوش بالای آن را باز کرده و روغن مخصوص آسانسور را در محل روغندان می ریزیم. باید دقت داشته باشید که روغندان پر و لبریز  نباشد. روغندان شاید وسیله ای کوچک و ساده به نظر برسد ولی نقشی بسزا و پر رنگ در کارکرد آسانسور کششی دارد. 

 

روغندان ریل آسانسور

انواع روغندان ریل آسانسور

از انواع روغندان آسانسور می توان به روغندان پلاستیکی اشاره کرد که قیمت مناسبی دارد. البته این نوع نیز شامل دو مدل با کیفیت بالا و مدل با کیفیت ضعیف تر می باشد. 
روغندان طرح ترک که از مواد( p.p vcs )نیمه شفاف و نو ساخته شده که میزان روغن در آن مشهود است و عمر بیشتری دارد.
در هر دو نوع روغندان آسانسور، جهت جلوگیری از اشباع شدن روغن از نمدی ضخیم و صنعتی برای آن استفاده شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۰۱ ، ۰۸:۰۱
گروه آمرفلز امیر